Acubiz EMS - Kostnadshantering från din desktop
Enkel hantering och administration för din ekonomiavdelning
Håll fullständig översikt över företagets transaktioner och kostnader. Hanterar allt från godkännande från ekonomi, dataintegration med ditt ERP-system och underhåll av användare, dimensioner och kontoplan.
Spara tid med mindre manuell datainmatning
Ekonomianvändare
Med Acubiz EMS får din ekonomiavdelning mer resurser över för att göra andra, viktigare uppgifter än att ange data manuellt.
- Enkelt finansiellt godkännande av transaktioner och kostnader
- Överför data direkt till ditt ERP-system.
- Tydlig översikt över varje enskild transaktion.
- Modul som uppdaterar saldo regelbundet.
- Snabbsökningsfunktion för att hämta kvitton i samband med revision.
Adminanvändare
Inga fler manuella processer och ytterligare datainmatningar. Hantera din Acubiz-lösning direkt från Acubiz EMS.
- Skapa och underhåll användare.
- Hantera dimensioner.
- Underhåll din kontoplan snabbt och enkelt.
- Bibehåll ersättning, körsträcka, länder och valuta (detta kan göras automatiskt).
- Alla objekt kan styras direkt från ditt ERP-system genom dataimport till Acubiz.
Acubiz gynnar hela företaget

Anställd
Med vår mobilapp är det enkelt att skicka kompletta kostnadsrapporter och enskilda transaktioner för godkännande och redovisning till ekonomiavdelningen.
Detta gäller registrering av timmar, ersättning och körsträcka.
Arbetsgivarna blir nöjdare och kostnadsmedvetna medan ersättningarna görs regelbundet och i tid.

Ekonomi
Ekonomiavdelningen kommer att ha en fullständig och tydlig översikt. Inga fler förlorade kvitton och ytterligare dataregistrering eftersom återbetalningarna görs regelbundet.
Möjligheten till ekonomigodkännande och ERP-systemintegration gör det bara enklare att hantera och administrera företagets medarbetarkostnader.

Management
Transparent, tydlig översikt och en mer exakt grund för att följa upp budgetar från.
När samspelet mellan avdelningar och ekonomi är sömlöst, kommer det att leda till lyckligare och mer nöjda medarbetare.
Det återspeglas ofta i företagets resultat som gör det roligare att vara chef.
Låt Acubiz ta hand om alla dina utgifter
"Det betyder att jag nu kan koncentrera mig på vad jag är anställd att göra. Vilket är till nytta för mig och företaget."
"Acubiz har några riktigt bra verktyg, som, en efter en, hjälper oss."
Så fungerar det
Acubiz EMS är vår webbapp och det digitala verktyget för anställda och kommer med din lösning beroende på vald inställning.
Vi erbjuder lösningar och tjänster för hantering av medarbetarkostnader och alla relaterade processer i relation till Expense Management. Våra lösningar kan kombineras och din slutliga installation beror på dina behov.
Vill veta mer? Kontakta oss.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.
30 minuter när du är tillgänglig.
Låt oss ringa dig.
Hos oss eller hos er.