Travel Account Plus – Fakturor och bekräftelser

Skicka resefakturor och bokningsbekräftelser direkt till din lösning

Travel Account Plus integreras direkt mellan din affärsresebyrå och din Acubiz-lösning. Vi samarbetar med din resebyrå och de kommer att leverera fakturor och bokningsbekräftelser direkt till Acubiz-lösningen, vilket innebär att man inte behöver skriva mer information manuellt.

Service illustration: Travel Account Plus

Spara tid och manuell datainmatning

Automatisk matchning mellan fakturor och kreditkortstransaktioner

Fakturorna från din affärsresebyrå matchas automatiskt med motsvarande kreditkortstransaktioner. Affärsresenären behöver inte heller ladda upp bokningsbekräftelsen till Acubiz. Resenären får också bekräftelsen per e-post.

PRODUKTBLAD (PDF)

Så fungerar det

Travel Account Plus är en tilläggstjänst som kan anslutas till din lösning beroende på önskad eller aktuell installation. Vi erbjuder lösningar och tjänster för hantering av medarbetarkostnader och alla relaterade processer i relation till Expense Management. Våra lösningar kan kombineras och din slutliga installation beror på dina behov.

Vill veta mer? Kontakta oss.

Få en onlinedemonstration

30 minuter när du är tillgänglig.

Låt oss prata.

Låt oss ringa dig.

Låt oss träffas.

Hos oss eller hos er.

Få en gratis demonstration

Gratis och utan förbindelse