Fast Track - Effektivt och mobilt godkännande

Skicka utgifter direkt för godkännande från smarttelefonen

Vi bryter med den traditionella idén om att konsolidera utgiftstransaktioner i en klassisk kostnadsrapport. Med Fast Track kan användaren skicka enstaka transaktioner direkt för godkännande från smarttelefonen – oavsett kostnadstyp. Detta tillvägagångssätt är både snabbare och lättare för användare och godkännare.

Acubiz service: Fast Track

Ett snabbare och effektivare arbetsflöde

Snabbare och lättare för både användare och godkännare

Som användare av Fast Track är de otaliga timmarna och dagarna som samlats in och konsoliderats av kvitton i en kostnadsrapport. Varje transaktion registreras och hanteras så snart den inträffar. Transaktioner från företagskort matchas automatiskt med kvitto och användarkodad data och skickas direkt för godkännande. Godkännaren kan hålla reda på transaktioner för godkännande, via dagliga eller veckovisa statusmeddelanden.

PRODUKTBLAD (PDF)

Så fungerar det

Fast Track är en tilläggstjänst som kan anslutas till din lösning beroende på önskad eller aktuell installation.

Vi erbjuder lösningar och tjänster för hantering av medarbetarkostnader och alla relaterade processer i relation till Expense Management. Våra lösningar kan kombineras och din slutliga installation beror på dina behov.

Vill veta mer? Kontakta oss.

Få en onlinedemonstration

30 minuter när du är tillgänglig.

Låt oss prata.

Låt oss ringa dig.

Låt oss träffas.

Hos oss eller hos er.

Få en gratis demonstration

Gratis och utan förbindelse