Acubiz Time Enkel och digital tidsregistrering

Acubiz Time är en komplett lösning för snabb och enkel tidsregistrering för både anställda, chefer och HR- och ekonomiavdelningarna.

Registreringar som arbetstid, semester, ledighet, sjukdom och tidsförbrukning relaterade till interna eller externa projekt och kundärenden blir enkelt och snabbt. Lösningen är uppbyggd kring två moduler, så du kan välja efter dina behov.

Tidsregistreringskategorier i Acubiz.

Tidsregistrering som passar dina krav

Acubiz

tid grundläggande

Grundläggande | Grundläggande tidsregistrering

Du kan till exempel dra nytta av:

Acubiz

tid avancerad

Avancerad | Detaljerad tidsregistrering

Du kommer att dra nytta av allt i Acubiz Time Basic och:

Ett digitalt verktyg för tidsregistrering

När tidsregistrering måste vara enkel

Acubiz Time Basic och Acubiz Time Advanced gör det intuitivt och enkelt för anställda att registrera sin arbetstid, antal tillbringade timmar, frånvaro och semester. Välj om dina krav är enkel registrering och hantering av arbetstid eller detaljerad tidsförbrukning baserat på en veckorapport. Registreringen hanteras med vår användarvänliga mobilapp, Acubiz One . Det är möjligt att konfigurera specifika frånvarokategorier som är relevanta för din organisation och via admingränssnittet är det enkelt att exportera data som kan importeras till ditt lön- och lönesystem. PRODUKTBLAD (PDF)

Enkel dokumentation i förhållande till tidsregistrering

Registrering av timmar, frånvaro och semester
Projekt och ärenden för omfakturering
En lösning för all tidsregistrering.

Acubiz Tid Grundläggande

Acubiz Time Basic-modulen erbjuder alla typer av företag en digital lösning för enkel registrering och hantering av arbetstid, semester och frånvaro. Fördelen med digital registrering är att det blir väldigt enkelt att hålla salaray-administrationen uppdaterad inom detta område – ett område där många företag spenderar för mycket manuell arbetstid.

Acubiz Tid Avancerad

Acubiz Time Advanced-modulen är perfekt för företag som arbetar projekt- och fallbaserat. Det är till exempel företag inom konsultverksamhet, ingenjör, ansvarspersoner, bygg- och jurister, reklam- och PR-byråer samt IT-företag.

Time Advanced-modulen bygger på en struktur som använder en veckorapport . Modulen är konfigurerad enligt individuella kundkrav relaterade till projektlistor, ärendelistor, kundlistor och andra ekonomiska dimensioner (t.ex. avdelningar eller divisioner). Dessutom kan användarna konfigurera sin grundtid och sedan kan veckorapporten användas. Användaren kan definiera favoritkategorier - en funktion som gör det supersnabbt att spela in tidsförbrukning på t.ex. långsiktiga projekt eller fasta återkommande uppdrag. Data kan exporteras via admingränssnittet och sedan importeras till ekonomi-, löne- och lönesystem eller användas för affärsanalys.

Fördelar för ditt företag

Fördelar för medarbetaren

Anställd

Fördelar för godkännaren

Godkännare

Fördelar för ekonomiavdelningen

Ekonomi

Så fungerar det

Acubiz Time är en lösning för digital tidsregistrering. Den kan köpas separat eller anslutas till en befintlig lösning.

Vi erbjuder lösningar och tjänster för hantering av medarbetarkostnader och alla relaterade processer i relation till Expense Management. Våra lösningar kan kombineras och din slutliga installation beror på dina behov.

Allmän registrering av arbetstid

Tidsregistrering blir allt viktigare för alla typer av arbetsgivare. EU-domstolen har under 2019 fattat förhandsavgörande i ett ärende som fastställer att medlemsstaterna måste se till att arbetsgivarna inrättar processer för att säkerställa att anställdas faktiska arbetstid registreras. Detta för att säkerställa att anställdas rättigheter relaterade till maximalt veckoarbetstid samt dagliga och veckovila viloperioder kan följas. Detta väcker ett antal frågor relaterade till hur denna registreringsuppgift kan lösas i det verkliga näringslivet. Acubiz Time är lösningen. Läs mer om ärendet här .

Vill veta mer? Kontakta oss.

För att fylla i formuläret måste du först acceptera våra marknadsföringscookies.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.
Få en onlinedemonstration

30 minuter när du är tillgänglig.

Låt oss prata.

Låt oss ringa dig.

Låt oss träffas.

Hos oss eller hos er.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

För att fylla i formuläret måste du först acceptera våra marknadsföringscookies.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Gratis och utan förbindelse

För att fylla i formuläret måste du först acceptera våra marknadsföringscookies.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.