Acubiz Corporate - Digital hantering av kostnader
Digital kostnadshantering i molnet
Acubiz Corporate gör registrering och hantering av medarbetarnas affärsrelaterade kostnader så enkelt och lyfter processen till en helt ny effektivitetsnivå. Detta uppnås med våra intuitiva mobil- och webbapplikationer. Lösningen kan integreras med kreditkort och affärssystem, ekonomi och lönesystem.
Pris: Beroende på installation. Få en demonstration och se hur det fungerar.
Flexibel och anpassad efter dina affärsbehov
Spara upp till 80% administrationstid
Spara både tid och resurser med en effektivare och papperslös utgiftshanteringsprocess. Du kan också ansluta ytterligare tjänster för att optimera ännu mer. Stora överraskningar vid månadsstängning tillhör det förflutna. Med realtidsöversikt kan du hålla reda på dina anställdas utgifter och fördelarna är betydande för hela organisationen.
- Digital Expense Management och godkännandeflöden - även på din mobil.
- Molnbaserad lösning - allt på ett ställe.
- Integration med alla ERP- och lönesystem.
- Integration med alla företagskreditkort.
- Garanterad säker databehandling (vi är ISAE 3402 typ II-certifierade).
- Anslut alla våra ytterligare tjänster.
– Det har blivit lättare för ekonomiavdelningen att boka, lättare att hänga med, det ger en bättre överblick, det ger en bättre struktur och det är lättare att göra våra budgetuppföljningar och övergripande ekonomistyrning. Jag kan också nämna att våra medarbetare är lyckligare nu."
"Acubiz blev den valda EMS-leverantören av Junker Industries, och pilotgruppens resonemang var både den faktiska användarupplevelsen av Acubiz One-appen och även att "backend" och själva flödet fungerar perfekt."
Intuitiva digitala verktyg
Mobilapp: Acubiz One
Utgifterna registreras genom några klick med Acubiz One. Det är också enkelt att registrera både tids- och reseersättningar. Med Acubiz One får du också en digital körsträckabok, där all körsträcka kan registreras automatiskt. Arbetsflöden för godkännande kan också ställas in via Acubiz One. Det bästa är dock att du kan hantera uppgifterna när det passar dig bäst.
Webbapp: Acubiz EMS
Acubiz är utformat speciellt för att administrera användare och ekonomiavdelningen. Lösningen och eventuella ytterligare tjänster hanteras via ett webbgränssnitt. Genom webbgränssnittet får du översikt och insikt om alla transaktionsdata. Det är också möjligt att skapa och underhålla ditt kontodiagram, dimensioner och användare samt att utföra dataexport. Faktum är att våra kunder kan spara upp till 80 % i inte administrationstid.
De administrativa verktygen måste skapa värde
Spara administrationstid
Mindre manuell skrivning och enkla processer frigör resurser till andra och viktigare uppgifter. Allt från fullständiga resekostnadsrapporter till registrering av körsträcka hanteras med bara några klick.
Översikt och transparens
Omedelbar registrering med minimal ansträngning ger mindre flaskhalsar och mindre tryck på extra upptagna avdelningar sent på månaden. Realtidsöversikt över medarbetarkostnader ges
Användarvänlig design
Få tillgång till Acubiz när som helst och var som helst. Vårt huvudfokus är våra användare och det är därför vi har utformat vår lösning för deras behov och preferenser. Designen är användarvänlig och levande – men vi arbetar ständigt med att förbättra och uppdatera både design och funktionalitet.
Säker och trygg datahantering
Med en ISAE 3402 typ II-certifiering hanterar vi dina data med högsta säkerhet. Vi håller oss ständigt uppdaterade inom IT och datasäkerhet.
Fördelar för företaget
Anställda
Enkel och effektiv registrering av utgifter, körsträcka och fritid genererar mer tid för värdefullt arbete. Det är flexibelt och kan hanteras på språng – från enskilda utgifter till fullständiga resekostnadsrapporter. När du ansluter ett företagskreditkort synkroniseras alla transaktioner direkt till appen. Alla utgifter är klara i Acubiz One och du garanteras den fullständiga översikten över både avgjorda och ej avgjorda utgifter. Varje kostnad kan enkelt hanteras av dig själv – snabbt och effektivt. Du är klar med att svara på frågor om dokumentation för utgiftstransaktioner.
Ekonomi
Acubiz säkerställer noggrann dokumentation, kontinuerlig översikt och kontroll, samt en exakt grund för redovisning. Säg adjö till bortkastad tid och tid på att påminna andra om kostnader och godkännanden. Du kommer också att behandlas med en fullständig översikt över vad som är bokat och inte bokat på dina konton. Uppgörelser anländer fortlöpande och det finns därför inga flaskhalsar vid bokslut per månad och kvartal. Det innebär noggrann dokumentation för fakturering av kunder såväl som export från lösningen till ERP- och lönesystem.
Ledningen
Finns det något bättre än nöjda anställda? Det är vad du kan förvänta dig med en lösning från Acubiz. Uppnå fullständig översikt, fullständig transparens i processerna och en korrekt grund för budgetuppföljning. Det finns geografiskt oberoende och det spelar således ingen roll om godkännaren och den anställde befinner sig på samma fysiska plats. Anställda blir mer kostnadsmedvetna eftersom de tar äganderätten till sina egna kostnader.
Vill veta mer? Kontakta oss.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.
30 minuter när du är tillgänglig.
Låt oss ringa dig.
Hos oss eller hos er.