Acubiz Corporate - Digital hantering av kostnader

Digital kostnadshantering i molnet

Acubiz Corporate gör registrering och hantering av medarbetarnas affärsrelaterade kostnader så enkelt och lyfter processen till en helt ny effektivitetsnivå. Detta uppnås med våra intuitiva mobil- och webbapplikationer. Lösningen kan integreras med kreditkort och affärssystem, ekonomi och lönesystem.

Pris: Beroende på installation. Få en demonstration och se hur det fungerar.

Flexibel och anpassad efter dina affärsbehov

Spara upp till 80% administrationstid

Spara både tid och resurser med en effektivare och papperslös utgiftshanteringsprocess. Du kan också ansluta ytterligare tjänster för att optimera ännu mer. Stora överraskningar vid månadsstängning tillhör det förflutna. Med realtidsöversikt kan du hålla reda på dina anställdas utgifter och fördelarna är betydande för hela organisationen.

PRODUKTBLAD (PDF)

Intuitiva digitala verktyg

Mobilapp: Acubiz One

Utgifterna registreras genom några klick med Acubiz One. Det är också enkelt att registrera både tids- och reseersättningar. Med Acubiz One får du också en digital körsträckabok, där all körsträcka kan registreras automatiskt. Arbetsflöden för godkännande kan också ställas in via Acubiz One. Det bästa är dock att du kan hantera uppgifterna när det passar dig bäst.

Webbapp: Acubiz EMS

Acubiz är utformat speciellt för att administrera användare och ekonomiavdelningen. Lösningen och eventuella ytterligare tjänster hanteras via ett webbgränssnitt. Genom webbgränssnittet får du översikt och insikt om alla transaktionsdata. Det är också möjligt att skapa och underhålla ditt kontodiagram, dimensioner och användare samt att utföra dataexport. Faktum är att våra kunder kan spara upp till 80 % i inte administrationstid.

Prova gratis

Skaffa Acubiz One i din appbutik

Prova gratis. Registrera en kostnad via ett demo-konto och se hur enkelt det är.

De administrativa verktygen måste skapa värde

Spara administrationstid

Mindre manuell skrivning och enkla processer frigör resurser till andra och viktigare uppgifter. Allt från fullständiga resekostnadsrapporter till registrering av körsträcka hanteras med bara några klick.

Översikt och transparens

Omedelbar registrering med minimal ansträngning ger mindre flaskhalsar och mindre tryck på extra upptagna avdelningar sent på månaden. Realtidsöversikt över medarbetarkostnader ges

Användarvänlig design

Få tillgång till Acubiz när som helst och var som helst. Vårt huvudfokus är våra användare och det är därför vi har utformat vår lösning för deras behov och preferenser. Designen är användarvänlig och levande – men vi arbetar ständigt med att förbättra och uppdatera både design och funktionalitet.

Säker och trygg datahantering

Med en ISAE 3402 typ II-certifiering hanterar vi dina data med högsta säkerhet. Vi håller oss ständigt uppdaterade inom IT och datasäkerhet.

Fördelar för företaget

Fördelar för medarbetaren

Anställda

Enkel och effektiv registrering av utgifter, körsträcka och fritid genererar mer tid för värdefullt arbete. Det är flexibelt och kan hanteras på språng – från enskilda utgifter till fullständiga resekostnadsrapporter. När du ansluter ett företagskreditkort synkroniseras alla transaktioner direkt till appen. Alla utgifter är klara i Acubiz One och du garanteras den fullständiga översikten över både avgjorda och ej avgjorda utgifter. Varje kostnad kan enkelt hanteras av dig själv – snabbt och effektivt. Du är klar med att svara på frågor om dokumentation för utgiftstransaktioner.

Fördelar för ekonomiavdelningen

Ekonomi

Acubiz säkerställer noggrann dokumentation, kontinuerlig översikt och kontroll, samt en exakt grund för redovisning. Säg adjö till bortkastad tid och tid på att påminna andra om kostnader och godkännanden. Du kommer också att behandlas med en fullständig översikt över vad som är bokat och inte bokat på dina konton. Uppgörelser anländer fortlöpande och det finns därför inga flaskhalsar vid bokslut per månad och kvartal. Det innebär noggrann dokumentation för fakturering av kunder såväl som export från lösningen till ERP- och lönesystem.

Fördelar för godkännaren

Ledningen

Finns det något bättre än nöjda anställda? Det är vad du kan förvänta dig med en lösning från Acubiz. Uppnå fullständig översikt, fullständig transparens i processerna och en korrekt grund för budgetuppföljning. Det finns geografiskt oberoende och det spelar således ingen roll om godkännaren och den anställde befinner sig på samma fysiska plats. Anställda blir mer kostnadsmedvetna eftersom de tar äganderätten till sina egna kostnader.

Vill veta mer? Kontakta oss.

För att fylla i formuläret måste du först acceptera våra marknadsföringscookies.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.
Få en onlinedemonstration

30 minuter när du är tillgänglig.

Låt oss prata.

Låt oss ringa dig.

Låt oss träffas.

Hos oss eller hos er.

Gratis og uforpligtende

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Gratis och utan förbindelse

För att fylla i formuläret måste du först acceptera våra marknadsföringscookies.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

För att fylla i formuläret måste du först acceptera våra marknadsföringscookies.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.