Tack till våra engagerade kunder
Våra mer än 1.000 kunder (och mer än 190.000 användare) hjälper oss att utveckla vår programvara och prestera på vårt allra bästa. Vi har en lösning för alla företag – stora som små.

Acubiz är lätt att använda och jag är särskilt nöjd med appens användarvänlighet. Det är mycket viktigt för våra användare. Kockar är väldigt kreativa och de är inte vana vid administration på en vanlig arbetsdag. De vill att saker ska vara så enkla och snabba som möjligt
Gitte Vinther, Danish Gastronomic Union, sekretariatet
Både Danmarks kulinariska team och den danska gastronomiska unionen har skyhöga ambitioner, varför de föredrar en enkel vardag när det gäller att hantera sina utgifter och körsträcka.
Acubiz är helt klart ett av de system som har varit enklast att implementera och det är också det mest fördelaktiga systemet för hela organisationen.
Henriette Bjerg Persson, Head of Administration and Service hos Alm. Brand
Alm. Brand uppskattar att ekonomiavdelningen sparar hela två till tre dagar per månad genom att undvika manuell skrivning.


Vi har använt den redan existerande logiken i huset. Måtten är till exempel ”spelare” – ”lag” – ”match” och sedan ett val av t.ex. 10 målnummer. Detta gör det enkelt och intuitivt att navigera inom.
Bettina Holm Tange Jensen, Revisorsassistent hos DBU
Ett intuitivt system behövdes för många olika användare. Därför använde de delad utrullning i organisationen.
När jag köper frukost till mina anställda tar jag helt enkelt en bild av kvittot och 10 sekunder senare har jag registrerat alla uppgifter.
Louise Østvand, Team Manager hos KAB
Kostnadshanteringsprocessen toppade tidigare listan över boringsuppgifter för de anställda på KAB. Inte längre!


Först var du tvungen att skriva ner var du hade varit i din körsträcksbok, och sedan var du tvungen att gå hem och skriva in den i ett excelblad och skicka den till bokföring.
Leif Mohr, Fire Protection Consultant hos Dansk Brandteknik
Många kilometer på vägen innebar att Dansk Brandteknik började leta efter en modern och digital lösning som skulle göra det lättare för sina anställda att registrera körning.
Med frekventa resor och dagar som börjar klockan 6 på morgonen och slutar vid midnatt har jag lite tid för kostnadsrapporter.
Sune Kristensen, International Business Developer hos Louis Poulsen
Inga fler obehagliga överraskningar för finansavdelningen. Nu finns det fullständig kontroll och konstant överblick, och anställda kan få sina anspråk snabbare.


Nu kan jag få en ögonblicksbild av vad som är avsatt för drift och avstämning i vårt affärssystem.
Christine Ødegaard Edvardsen, Revisor hos Rosendahl Design Group
Att förena det ena föremålet efter det andra var en uppgift som tog flera dagar att komma igenom
Den tid vi sparar kan användas på mer värdeskapande uppgifter.
Leon Beck Clausen, Controller hos Danpilot
Danpilot har ökat säkerheten och noggrannheten i resekontona, och det finns inte mer pappersblandning, som de kallar det.













