fbpx

Kom igång med Acubiz Corporate

Acubiz Corporate består av vår mobilapp, Acubiz One, och vår webbapp Acubiz EMS. Lösningen kommer att gynna hela företaget.

Genomförandet steg för steg

Ingen startavgift, stora systeminvesteringar eller installation av ny programvara. Acubiz Corporate är molnbaserat och enkelt att integrera. Automatiseringen av dina manuella affärsprocedurer är smidig och enkel. Vi följer noggrant tills Acubiz Corporate är fullt operativt.

1. Din läxa

Innan vårt första möte bör du överväga vilken konfiguration du vill ha för ditt kontoplan och ERP-integration. Acubiz tar hand om kreditkortsintegrationer etc.

2. Uppläggningsmöte

Tillsammans med din ekonomiavdelning justerar och konfigurerar Acubiz Acubiz Corporate.
Detta möte tar mellan 4 och 8 timmar.

3. Slutlig förberedelse

Du är klar med att konfigurera användare, dimensioner och kontoplan. Du kan behöva involvera din IT-avdelning eller ERP-leverantör – det tar mindre än två timmar.

4. Superanvändarutbildning

Du får en dag med träning i daglig användning. Antingen hos dig eller Acubiz.

5. Lansering

Du börjar använda Acubiz EMS och superanvändarna hos ditt företag utbildar användare.

6. Utvärdering

Tillsammans bedömer vi processen – hur har det gått?

Implementeringsraketten

Få en gratis demonstration

Gratis och utan förbindelse