Travel Risk Management – säkra affärsresor i samarbete med Safeture

Ta kontroll över de anställdas säkerhet

Minimera riskerna och ha kontroll över säkerheten när anställda reser. Genom Safeture-plattformen kan din organisation få tillgång till effektiv hantering av risker, säkerhet och potentiella krissituationer för dina anställda över hela världen.
Acubiz hjärta

Information, vägledning och hjälp är nyckeln till säkerhet

Enkel förberedelse och information i realtid

Safetures analytiker övervakar världen dygnet runt, vilket ger dig omedelbar tillgång till uppdaterade riskbedömningar och snabb hjälp i händelse av oförutsedda händelser. Det gör det möjligt för dig att på ett säkert sätt skicka dina anställda på affärsresor.

Plattformen ger dig en översikt över dina anställdas aktuella platser med möjlighet att varna dem och skicka hjälp i situationer där snabba åtgärder och svar behövs.

Affärsresor och COVID-19

COVID-19-pandemin drabbar för närvarande hela världen. Olika restriktioner, som ständigt ändras, i olika länder gör det svårt att planera affärsresor. I samarbete med Safeture ger vi fri tillgång till nedanstående interaktiva karta. Kartan samlar och presenterar en översikt över alla tillgängliga uppgifter om restriktioner för specifika länder i hela världen. Syftet är att underlätta planeringen av resor. Använd kartan för att hitta det aktuella landets status och de övergripande riktlinjerna för t.ex. gränser och flygplatser. Du hittar också länkar till ytterligare information. Uppgifterna uppdateras av Safeture.

Vi samarbetar med Safeture

Säkerhet över gränserna

Tillsammans med Safeture ser vi till att företag och deras anställda kan fortsätta att sköta nationella och internationella aktiviteter med sinnesro.
Safeture logo

Hur det fungerar

Om du vill sätta Travel Risk Management på dagordningen är Safeture det rätta valet. Safeture levererar en plattform med fullständiga funktioner med både en mobilapp och en webbapp samt tillgång till en rad olika assistanstjänster enligt kraven. Med Acubiz är det enkelt att digitalt registrera och hantera resekostnader.

Vi erbjuder lösningar och tjänster för hantering av anställdas utgifter och relaterade processer. Våra lösningar kan kombineras och den slutliga inställningen beror på dina behov.

Vill veta mer? Kontakta oss.

För att fylla i formuläret måste du först acceptera våra marknadsföringscookies.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.
Få en onlinedemonstration

30 minuter när du är tillgänglig.

Låt oss prata.

Låt oss ringa dig.

Låt oss träffas.

Hos oss eller hos er.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

För att fylla i formuläret måste du först acceptera våra marknadsföringscookies.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.

Gratis och utan förbindelse

För att fylla i formuläret måste du först acceptera våra marknadsföringscookies.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.