Travel Account Plus – Fakturor och bekräftelser
Skicka resefakturor och bokningsbekräftelser direkt till din lösning
Travel Account Plus integreras direkt mellan din affärsresebyrå och din Acubiz-lösning. Vi samarbetar med din resebyrå och de kommer att leverera fakturor och bokningsbekräftelser direkt till Acubiz-lösningen, vilket innebär att man inte behöver skriva mer information manuellt.

Spara tid och manuell datainmatning
Automatisk matchning mellan fakturor och kreditkortstransaktioner
Fakturorna från din affärsresebyrå matchas automatiskt med motsvarande kreditkortstransaktioner. Affärsresenären behöver inte heller ladda upp bokningsbekräftelsen till Acubiz. Resenären får också bekräftelsen per e-post.
- Direkt integration mellan affärsresebyrå och Acubiz.
- Resefakturor och bokningsbekräftelse skickas till din lösning.
- Spara tid - Inget mer manuell datainmatning.
- Enda kravet är namnet på din resebyrå.
Så fungerar det
Travel Account Plus är en tilläggstjänst som kan anslutas till din lösning beroende på önskad eller aktuell installation. Vi erbjuder lösningar och tjänster för hantering av medarbetarkostnader och alla relaterade processer i relation till Expense Management. Våra lösningar kan kombineras och din slutliga installation beror på dina behov.
Vill veta mer? Kontakta oss.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.
30 minuter när du är tillgänglig.
Låt oss ringa dig.
Hos oss eller hos er.