Låt Acubiz Single Sign-On förenkla inloggningsprocessen
Enkel inloggningsprocess för alla användare
Tänk på att skriva användaruppgifter och lösenord varje gång du behöver komma åt Acubiz – både på webben och i den mobila applikationen. Du kommer att förbli inloggad permanent och den här funktionen kommer att bidra till en snabb och smidig operation med Acubiz. Det sparar också ansträngningen att memorera ännu ett lösenord. Ditt företag kommer att få mer kontroll och ökad datasäkerhet, eftersom inloggningsinformation hanteras centralt och internt.
- Ökad datasäkerhet när åtkomst och information hanteras centralt
- Användaren har en inloggning - samma inloggningsmetod som för interna system
- Du behöver inte komma ihåg olika lösenord
- Konfiguration av SSO kräver åtkomst till företagets IdP
Enkel service med stort värde för användare
Fler lösenord? Nej tack!
Genom denna tjänst administreras användaruppgifter och lösenord centralt. Du sparar tid på åtkomstprocessen och du behöver inte komma ihåg ytterligare lösenord. IT-avdelningen behöver inte oroa sig över att lägga tid på att hjälpa användare med glömda användaruppgifter och lösenord.
Hur konfigureras SSO?
Om du har en Identity Provider (IdP) infrastruktur på plats kan du använda Acubiz SSO. Acubiz behöver bara synkroniseras med din IdP, till exempel Microsoft AD FS eller Microsoft Azure AD. Du kan helt enkelt ta bort eller lägga till användare på ett ställe – din IdP. Acubiz SSO bidrar därmed till att öka datasäkerheten och bättre säkra IT -miljön.
Hur ansluter jag den här tjänsten?
Single Sign-On är en tilläggstjänst som kan anslutas till din lösning beroende på önskad eller aktuell installation.
Vi erbjuder lösningar och tjänster för hantering av medarbetarkostnader och alla relaterade processer i relation till Expense Management. Våra lösningar kan kombineras och din slutliga installation beror på dina behov.
Vill veta mer? Kontakta oss.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.
30 minuter när du är tillgänglig.
Låt oss ringa dig.
Hos oss eller hos er.