Fast Track - Effektivt och mobilt godkännande
Skicka utgifter direkt för godkännande från smarttelefonen
Vi bryter med den traditionella idén om att konsolidera utgiftstransaktioner i en klassisk kostnadsrapport. Med Fast Track kan användaren skicka enstaka transaktioner direkt för godkännande från smarttelefonen – oavsett kostnadstyp. Detta tillvägagångssätt är både snabbare och lättare för användare och godkännare.

Ett snabbare och effektivare arbetsflöde
Snabbare och lättare för både användare och godkännare
Som användare av Fast Track är de otaliga timmarna och dagarna som samlats in och konsoliderats av kvitton i en kostnadsrapport. Varje transaktion registreras och hanteras så snart den inträffar. Transaktioner från företagskort matchas automatiskt med kvitto och användarkodad data och skickas direkt för godkännande. Godkännaren kan hålla reda på transaktioner för godkännande, via dagliga eller veckovisa statusmeddelanden.
- Inga fler kvitton att konsolidera i en kostnadsrapport.
- Automatisk matchning med kreditkortstransaktioner gör det enkelt att skicka utgifter.
- Hantera både inlämnande av kostnader och godkännande via smarttelefonen.
- Ekonomiavdelningen kan påskynda bokföring, revision och överenskommelser samt få en översikt över realtidsutgifter.
Så fungerar det
Fast Track är en tilläggstjänst som kan anslutas till din lösning beroende på önskad eller aktuell installation.
Vi erbjuder lösningar och tjänster för hantering av medarbetarkostnader och alla relaterade processer i relation till Expense Management. Våra lösningar kan kombineras och din slutliga installation beror på dina behov.
Vill veta mer? Kontakta oss.
Klicka här för att anpassa dina cookieval.
30 minuter när du är tillgänglig.
Låt oss ringa dig.
Hos oss eller hos er.