Acubiz One Kostnadsregistrering och hantering på din mobil

Hantera allt från dina fickkostnader, företagskorttransaktioner, resekostnader och utgiftsrapporter till körsträcka och tidsregistrering på din smartphone. När som helst var som helst! Acubiz One samlar alla funktioner i ett verktyg. Det är ditt mobila verktyg när administrativa uppgifter i vardagen måste vara enklare.

Se video

Please accept statistics, marketing cookies to watch this video.

Acubiz One Dashboard - Lars

Effektiv registrering och hantering

Spara tid och manuellt arbete

Inga fler högar av kvitton och tidskrävande tråkigt arbete. Acubiz innebär effektiv och enkel kostnadshantering – från registrering till godkännande, bokföring och rapportering. Resultaten är transparens, insikt och överblick samt fördelar för både anställda, godkännare och ekonomiavdelningen .

PRODUKTBLAD (PDF)

Acubiz gynnar hela företaget

Fördelar för medarbetaren

Medarbetaren

Med bara några få klick kan du registrera, koda och skicka enskilda transaktioner, fylla i kostnadsrapporter, ersättning, tid och körsträcka för godkännande. Appen hjälper dig att säkerställa att all nödvändig dokumentation och information relaterad till dina utgifter bifogas.

Det är tidsbesparande och enkelt, och du kan hantera alla uppgifter på språng – vare sig det är på hotellet, flygplatsen, på kontoret, i en taxi – du heter det.

Om du har ett kreditkort anslutet importeras dina transaktioner automatiskt fortlöpande – detta ger dig en fullständig översikt över dina utgifter.

Fördelar för godkännaren

Godkännare

Det blir lättare att vara chef och godkännare. Kostnadsgodkännande kommer att vara enkelt och de anställda blir mycket mer kostnadsmedvetna.

Det är flexibelt eftersom du kan godkänna eller avvisa transaktioner när du är på språng – du behöver inte ens vara på samma fysiska plats, eftersom det digitala arbetsflödet inte bryr sig om geografi.

Fördelar för ekonomiavdelningen

Ekonomiavdelningen

Allt arbete relaterat till kostnader, körsträcka och tidsregistrering blir mycket lättare för ekonomiavdelningen. Inga fler kvitton saknas eller otillräcklig dokumentation och inget mer manuell datainmatning! Du säger adjö till tidskrävande arbete med att påminna de anställda att skicka in sina kvitton. Du ser ett smidigt transaktionsflöde och inga flaskhalsar under månads- eller kvartalsstängning. Du kommer att behandlas med en bättre översikt över kostnader (även i realtid) samt en strömlinjeformad och effektiv process.

Anpassa appen efter dina behov

Designad med användarna i åtanke

Acubiz One skapades med tanke på slutanvändaren, och appen levereras med anpassningsalternativ. Appen har massor av genial funktionalitet och funktioner, och du kan anpassa gränssnittet genom genvägar och favoriter som:

Vi erbjuder kontinuerliga uppgraderingar, snabb och vänlig support samt säker databehandling .

Välj automatisk eller manuell registrering av körsträcka

Så fungerar det

Acubiz One är vår mobilapp och det digitala verktyget för anställda och kommer med din lösning oavsett vald inställning.

Vi erbjuder lösningar och tjänster för hantering av medarbetarkostnader och alla relaterade processer i relation till Expense Management. Våra lösningar kan kombineras och din slutliga installation beror på dina behov.

Vill veta mer? Kontakta oss.

Få en onlinedemonstration

30 minuter när du är tillgänglig.

Låt oss prata.

Låt oss ringa dig.

Låt oss träffas.

Hos oss eller hos er.

Få en gratis demonstration

Få en gratis demonstration

Gratis och utan förbindelse